- فیزیوتراپی,انجمن فیزیوتراپی,انجمن فیزیوتراپی استانهای خراسان - http://www.khpta.com -

اخبار تعرفه – نامه مسئول کمیته فنی به ریاست انجمن

Print Friendly [1]

نامه مسئول کمیته فنی جناب آقای فیزیوتراپیست علی الستی به ریاست انجمن جناب آقای دکتر اسماعیل ابراهیمی

تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۷

بسمه تعالی

جناب اقای دکتر اسماعیل ابراهیمی

ریاست محترم انجمن فیزیوتراپی

با اهداء سلام

احتراماً، به استحضار میرساند کمیته فنی مجدانه پیگیر وظایف خود از جمله واقعی نمودن تعرفه می باشد. پیرو درخواست قبلی مبنی بر هماهنگی جامعه فیزیوتراپی با کمیته های انجمن، اخیراً مشاهده می گردد بدون توجه به فعالیت های کمیته و علی رغم اخذ نظر مشورتی از کمیته فنی، ولی متأسفانه پیشنهادهای تعرفه ایی خلاف نظر کمیته را در مجامع تصمیم گیری اعلام می نماید که باعث بی اثرشدن پی گیری های کمیته فنی می گردد مستدعی است ترتیبی اتخاذ گردد تا شرایط ذیل برای کسب نتایج مطلوب فراهم گردد.

۱- بررسی های صورت گرفته در چندسال اخیر نشان می دهد رفع مشکل در بخش تعرفه تنها با الحاق بهk داخلی میسر می باشد.(پیوست نامه و جداول ارسالی از انجمن فیزیوتراپی ایران شعبه استانهای خراسان به شماره ۹۲/۱۹۰ و تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۸)

۲- ضرورت دارد برای کسب نتیجه همکاران فیزیوتراپیست نسبت به اخذ همین تعرفه ناچیز، همکاری لازم را داشته باشند و از تخفیفهای گروهی به بیمه های تجاری و بانک ها و … خودداری نمایند که در صورت عدم رعایت نشان از تنزل کیفیت خدمات توسط اینگونه از همکاران دارد، که ضرر آن متوجه بیماران محترم خواهد شد.

۳- کمیته فنی امادگی هرگونه همکاری و مشاوره برای روشنگری اذهان را دارد و توصیه می نماید از اظهار نظرهای شخصی و سلیقه ای در بحث تعرفه پرهیز نمایند تا سریعتر این عقب افتادگی تعرفه با مساعدت مسئولین محترم رفع گردد.

با تشکر

فیزیوتراپیست علی الستی

مسئول کمیته فنی انجمن فیزیوتراپی ایران